Inici
29
Setembre
2023
Final
29
Desembre
2023
Hores
50
Tots els membres d'una organització que desitgin millorar els seus coneixements, habilitats, competències i aptituds relacionades amb l'orientació, atenció i tracte amb els clients i usuaris, en qualsevol de les seves modalitats.
Bloc 1: Introducció a l'atenció a client
Bloc 2: Actitud positiva
Bloc 3: Identificació de necessitats
Bloc 4: Ocupar-nos el client
Bloc 5: Ocupar-nos el client
Aquest curs no és bonificable per la Fundació Estatal per a la formació en l'ocupació
Lucas Poch
Com a suport a la formació, aquest curs disposa d'un servei de tutoria activa. El tutor és expert en la matèria de el curs i estarà online per resoldre qualsevol dubte que sorgeixi. També farà un seguiment exhaustiu de el curs, proposant - si cal - altres tasques addicionals per complementar la formació.
Inici
29
Setembre
2023
Final
29
Desembre
2023
Hores
50
937339833